2013. október 23., szerda

11.rész

Sziasztok!:) Meghoztam az első olyan részt, ami pikánsabb dolgokat is tartalmaz. 
Lassacskán majd beindul a történet, lesznek bonyolódások, és persze nem csak ennyi lesz az össz-vissz szexuális kapcsolat Harry és Louis között, de arra még várni kell egy kicsit.:)
Őszi szünetben megpróbálom a lehető legtöbbet kihozni magamból és gyorsan írni, sajnálom, ha a sok utazás miatt mégsem sikerülne!
Jó olvasást!
horan vandaa.xx

Louis Tomlinson

Felvont szemöldökkel, beharapott alsó ajkakkal figyelte minden mozdulatomat, azt, hogy miként szerencsétlenkedem rajta ülve. Egyik karjával megtámaszkodott a háta mögött, a másikkal pedig átölelte a hátamat, hogy maga mellett tudjon tartani. 
Nem mintha el akartam volna szökni, ilyen gondolatok már nem is jártak a fejemben, szerintem csak a biztonság kedvéért tette. 
Idegesen megnyaltam a számat, miközben egy kicsit hátrébb csúsztam, szerencsére annyit még hagyott mozogni. Nadrágján pihenő ujjaimat bámultam, ötletem sem volt mihez kéne kezdenem, persze, azt tudtam mi kell egy férfinak, de már a gondolatra is elpirultam, hogy azt csináljam Harrynek. 
Bátorítóan elmosolyodott, szemeibe lesve, úgy éreztem képes vagyok rá. 
Hálásan felsóhajtottam, mikor kézfejét csuklómra fonta óvatosan, de mégis tekintélyesen, majd kezemet irányítva, elkezdte.
Ajkai elnyíltak, nyögéshez hasonló halk hangot adott ki, mire félénken elvigyorodtam és magamtól megmozdítottam az ujjaimat, erősebben rámarkoltam a nadrágjára.  
Az egész olyan abszurd volt, hisz én ilyet még életemben nem csináltam, de Harry közelsége és az, hogy segített, bátrabbá tett.
Kezem mozgott rajta, bár nem túl gyakorlottan, ezt ő is észrevehette, mert amikor csak tudta, feljebb lökte csípőjét. A farmere és alsója is rajta volt, láttam rajta, hogy legszívesebben teljesen csupasz lenne, de arra kétlem, hogy vállalkoztam volna.
Hirtelen elemelte karját a hátamról és félrelökve ujjaimat, gyorsan kigombolta a nadrágját, majd sliccét is lehúzta, ezzel engem zavarba ejtve.
Félrepillantva próbáltam nem az eléggé dudorodó bokszerét bámulni, ajkaimat beszívva néztem mellkasát és a sok-sok tetoválását. A különféle motívumok jól álltak bőrén, bár csak a bűnözői énjét fényesítette velük.
- Folytasd, bébi - motyogta, arcán ott villogott az a sejtelmes, huncut vigyor, ami eléggé meglepett.
Hosszasan kifújva a levegőt, elölről kezdtem az egészet, halványan elmosolyodva figyeltem, ahogy felnyögve hátra hajtja a fejét.
Furcsa érzés volt, hogy ilyet ki tudok belőle váltani egyetlen érintésemmel, nem gondoltam volna, hogy valaha látni fogom Harry arcát ilyennek, miközben rajta ülök.
Kezét végigsimította combomon, majd belemarkolt a csípőmbe, zavartan sóhajtva lehunytam szemeimet.
A köztünk lévő távolság egyre jobban csökkent, a szoba hőmérséklete mintha varázsütésre forróbbá vált volna, a gondolataimtól megszédültem.
Mikor felnyitottam szemhéjamat, tekintetem találkozott Harry zöld íriszeivel, meglepődtem, mert kezeivel ülőhelyzetbe támaszkodott és megcsókolt.
Ajka lágyan simította enyémet, majd nyelvével szétfeszítve, átmerészkedett az én számba. Az eddigi embereknek, akikkel csókolóztam, mindnek volt valamilyen jellegzetes íze, de Harryét semmihez sem tudtam hasonlítani, ő különleges volt.
Ujjaimmal végigsimítottam rajta az alsónadrágján keresztül, ami miatt elhajolt tőlem és felnyögött, csodálkozva néztem arcát, annyira tetszett, hogy miattam sóhajtozik. Másik kezemet mellkasára raktam és óvatosan meglöktem, mire újra fekvő helyzetben volt, vigyorogva pillantott fel rám.
Gyönyörűnek találtam, ahogy göndör fürtjei a paplanra tapadtak és szemei éhesen lesték minden mozdulatomat, halvány gödröcskék jelentek meg szája sarkában. Sosem láttam még embert, aki egyszerre lenne ilyen félelmetes és aranyos, Harry tulajdonságai teljesen ellentétesek voltak.
- Lou - ejtette ki telt ajkain a becenevemet, mély hangjának dallamával olyan jól csengett. Zavartan megráztam a fejem, talán túlságosan is belekavarodtam a gondolataimba, majd folytattam, amit abbahagytam pár pillanatra.
Éreztem, hogy folyamatosan megkeményedik kezem alatt, nem tudnám elmondani, mit éreztem akkor, de az biztos, hogy Harryéhez hasonlóan az én alsónadrágom is kezdett szűkössé válni.
Meglepődtem, mikor csípőjét nyöszörögve feljebb tolta, rátenyereltem dudorára, hogy visszatoljam az ágyra, elnyílt ajkakkal bámulta a szemembe.
Ettől tudtam a legjobban elpirulni, zöld tekintete amúgy is mindig megbabonáz, és miközben azt csináltam vele, teljesen zavarba hozott, hogy a pillantásomat keresi.
- Gyorsabban - parancsolta sóhajtva, aprót bólintva szaporáztam meg ujjaim mozgását.
Ajkamba harapva, lehajtott fejjel koncentráltam tetteimre, hajam homlokomba hullt, így tekintetem rejtve maradt. Bátrabbnak is éreztem magam, mikor Harry nem gyengített meg íriszével.
Megijedtem, mert remegett alattam, nyaka ívbe feszült, ahogy hátrahajtotta a fejét, olyan csábítónak tűnt bőre, de nem mertem odahajolni.
Eszembe jutott a buli éjszakája, amikor egy hatalmas véraláfutást hagyott a kulcscsontomon, nem néztem tükörbe mostanában, így nem tudtam, hogy még mindig lehet-e látni, vagy hűlt helye se maradt.
Pedig a szívem mélyén valamennyire tetszett is az a lila folt, vagyis a tény, hogy ő csinálta.
Egyre erősebben dörzsöltem alsóját, amikor is egy az eddigieknél hangosabb, de visszafojtott nyögés járta be a szobát. Elpirultam, mert ujjaim alatt Harry bokszere meleg lett és nedves, zavart sóhaj szakadt ki belőlem.
Csupasz mellkasa szaporán emelkedett és süllyedt, lehunyt szemekkel a hajába túrt, ezzel hátrasimítva a homlokába hulló tincseket.
Összerezzentem, mikor hirtelen hátamra simította hatalmas tenyerét, és lehúzott magához, ezzel a felsőtestéhez passzírozva engem. Fülemhez hajolva halkan lihegett, halványan elmosolyodtam, majd minden erőmet összeszedve a nyakhajlatához hajoltam és szívni kezdtem a bőrét.
- Erősebben - nyögte, miközben keze lecsúszott gerincem aljához és bedugta ujjait a nadrágomba. Elpirulva bevetettem a fogaimat is, felszisszent, mikor gyengéden beleharaptam.
A fenekemet markolta, majd amikor úgy véltem, hogy többet nem tudok a számmal tenni, elhajoltam tőle. Kérdőn néztem rá, mert hümmögve maga elé bámult, majd kacér mosolyát arcára véve letolt magáról és felállt. - Zuhanyzok.
Bólintva néztem utána, izmos hátán mozogtak az izmok, ahogy járt, majd eltűnt egy ajtó mögött.

***
Mikor Harry kijött a fürdőből, már teljesen fel volt öltözve, ami miatt elszomorodtam. Valójában imádtam nézni meztelen felsőtestét, még ha ezt nem is mertem bevallani neki. Vajon ha megemlíteném, többet lenne felső nélkül? 
Az ágyán ücsörögtem törökülésben és amikor megpillantott, arca megkönnyebbült lett. Két hosszú lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot, majd lehajolva puszit nyomott a számra. 
- Nem gondoltam volna, hogy ilyet is tudsz - suttogta ajkaimra, elpirulva sütöttem le szemeimet, mert én se gondoltam volna, hogy valaha ilyet teszek. 
Kezét végigsimította oldalamon, érintése után libabőrős maradtam, de közben forrt is a bőröm. Újból szólásra nyitotta a száját, de akkor megzavart minket valami. 
- Kopognak - közöltem motyogva, elkeseredetten néztem rá. Ujjai ökölbe szorultak, ahogy szemöldökét összevonva, idegesen pillantott maga elé. 
Megrémített reakciója, hisz bárki is az, azért nem kéne így fogadnia. 
Lassan felállt és az ajtóhoz sétált, azt hittem szó nélkül lemegy a földszintre, de a küszöbön megtorpant és hátra nézett válla fölött. 
- Mindjárt visszajövök - és el is tűnt, becsapva maga mögött a szobája bejáratát. 
Nem tudom, ki hogy van vele, de én személy szerint nagyon kíváncsi ember vagyok. Ha ötvenszer kihangsúlyozzák is, hogy ne, én akkor is megteszem, mert fúrja az oldalam. 
Figyelmesen hallgatva lépteit, lassan a lépcső tetejéhez settenkedtem, bárki is volt az, nem éppen beszélt halkan. Ellentétben Harryvel, akinek mély dünnyögését sosem értettem meg, akárhogy is füleltem. 
- A rendőrség nem sejti, szóval jó munkát végeztél, Styles. Holnap találkozzunk a Lincoln úti bárban és odaadom a pénzt. - közölte a férfi, aki megzavart minket. 
Döbbenten meredtem magam elé, a szavak ott visszhangoztak a fejemben, vagyis leginkább a fontosabb részük. 
Rendőrség. Nem sejti. Jó munka. Styles. Találkozzunk. Odaadom a pénzt. 
Megszédülve lehunytam a szememet, el se tudtam képzelni, Harry mibe keveredett. 
Beugrott az az emlék, amikor a sikátorban végignéztem, ahogy a falhoz szorít egy embert, rosszul lettem a gondolatra. 
Nem akartam, hogy ilyen legyen. 

8 megjegyzés:

  1. Remegve néztem meg minden nap vagy 5-ször hogy fenntvan-e már az új rész, és ma végre megláttam!!!
    Áááááááááááá.... egyszerűen imádtam :D :D nagyonjólett *--* Imádom ahogy Louis olyankis kisfiúsan viselkedik... Hamar kövit :D imádom a blogodat, az írásaidat és az egész történetet!! ♥♥♥ (eszedbenejussonmegszűntetni!!) :D

    VálaszTörlés
  2. Ez fantasztikus lett! :D Tetszik, hogy Louis félénk, olyan kis aranyos! :D Izgatottan várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááá... nem hiszem el pont itt kell abba hagyni xd
    Nagyon jó lett,és siess a kövivel mert nagyon izgulok :)♥

    VálaszTörlés
  4. ....i....m...á...d...o...m.....mást nem tudok róla mondani:D gyors kövit ,nagyon de nagyon szeretem ezt a blogot:DD

    VálaszTörlés
  5. Ááá...Szuper lett!!<3 Ha valamelyik hülye miatt törlöd a blogot én abba tutira beleôrülök :D Nagyon imádom*-* Kíváncsian várom a kövi részt,remélem már nem sokára jön:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Dusi! :D Pár órája kezdtem hozzá a blogodhoz és azóta olvasom,egyszerűen nem bírom abbahagyni! :D Imádom,komolyan.Gyönyörűen írsz és az egész történet nagyon tetszik,és egyáltalán nem mondható sablonos vagy tömegblognak.Igaz 2 éves bejegyzéshez írok,de azért remélem észreveszed,hogy egy rajongóval gazdagabb vagy :P Puszi ~F

    VálaszTörlés