2014. október 30., csütörtök

Sziasztok!

Nem is tudom hogyan kezdhetném, de nem akarom sokáig húzni. Bizonyára észrevettétek, hogy elég sok ideje nincs új rész, kaptam is néhány aggódó és ideges kommentet ezért, szóval szeretném leírni mi a helyzet.
Eddig azt hittem azért nem vagyok képes írni, mert nem akad egy másodperc szabad időm se, de most, hogy itt a szünet és temérdeknyi unalmas óra hullott az ölembe, rájöttem, hogy más baj van. Elfogyott az ihlet és írni akarás. Sajnálom.
Utálhattok, én is utálom magam ezért. Azt szeretném most leszögezni, hogy nem akarom abbahagyni a blogot és soha többet nem folytatni, de az biztos, hogy most szükségem van egy kis szünetre. Nem tudom mennyire, próbálkozni fogok időközönként hozzákezdeni, hátha újra előtör az a kezdetleges szikra, a vágy, hogy befejezzem, mert végül is a befejezés itt van a fejemben, csak nem tudom leírni.
Kérlek, bocsássatok meg, de az se baj, ha haragudni fogtok rám, megértem.
Jelentkezem, amint képes vagyok összeszedni magam.

horan vandaa. xx

7 megjegyzés:

  1. Na köszönjük h írtál.!! így legalább tudjuk h nincs semmi bajod. de én tudom h miért nem folytatod csak a többiek nem. :) pihenj és majd ha lesz ihlet jössz.!! ennyi. nem erőltetünk semmire sem.! puszi. Larry. ui. és nem utálunk. csak idegesek voltunk h mi történt.!! De élsz és virulsz szval. nem kell aggódnunk. :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy nincs bajod, vagyis remélem. És annak is örülök, hogy nem hagyod abba az írását. Remélem, minél hamarabb visszajön az ihleted. Alig várom :D *-* Csak ne hagyd abba. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa:) ismerős az érzés és nagy dolog hogy bevallottad!:) pihend ki magad aztán irj nekünk egy fantasztikus részt ahogy eddig is tetted!:*

    VálaszTörlés
  4. Szia^^
    Jajj már kezdtem aggódni, hogy valami bajod esett,vagy beteg vagy,vagy valami.. Köszönöm hogy közölted velünk ezt. Tudom milyen érzés. :/
    Pihenj sokat:)
    Mi várunk.:))
    Puszi.
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszönjük h írtál én nem rég kezdtem el olvasni és nagyon tetszett ha elfogadsz egy tanácsot akkor azt mondom h ne hagy abba az irást különösen tehetséges vagy remélem h még hallunk rólad és még sokáig tudjuk olvasni a blogod Pihenj sokat várunk vissza Puszi Nónó :)

    VálaszTörlés
  6. Szia tudom, hogy hónapokkal késöbb írok, de remélem olvasod!
    Nagyon jó a történet, imàdom! Eszméletlen jó és nagyon remélem hamarosan folytatod!
    Csòközön

    VálaszTörlés
  7. Szia !!! Olyan fantasztikusan írsz hogy arra nincsenek szavak !!! A kedvenc írom vagy , és remélem hogy tudod hogy én még most is itt vagyok és minden nap reménykedek hogy vagy megérkezik az 59.rész vagy hogy írsz valami biztató jelet . Várni fogom hogy mikor jelentkezel ... :)Remélem nem hagyod abba ezt a blogot mert az egy nagyon nagy hiba lenne !! Bízok benne hogy még nagyon sok fantasztikus részt fogsz még nekünk hozni !! Rendszeres olvasód Lillaxx

    VálaszTörlés